4/26/2011

Btw om klubb GULD

klubb GULD har ännu bara bokat kvinnor bakom skivborden.
Tro det eller ej, man fan vad folk dansar. Den där tron om att den inte skulle funka, släng den åt helvete.
Sorgligt men sant så är den tron så sjukt äckligt inträngd i så många äckliga små huvuden att du "tyvärr"
inte kan uppleva den om du inte spelar skivor och har en fitta.Har X antal historier att förmedla. Exempel när man kommer till en Dj spelning och ska packa upp sina skivor så hinner man knappt titta på Dj-utrustningen innan någon snubbe står där och ska peka och förklara var den fucking knappen är "som gör att man kan lyssna i lurarna". eller bara hela tiden"du gör så här"...

För ett år sedan kanske. Jag kommer tidigt på dagen för att lämna min Dj-anläggning som jag så vänligt lånar ut åt festen som arrangerades. Jag kommer sedan tillbaka vid 00.45, ska spela 01. Flera Dj´s hade underkvällen spelat och när jag kommer så står det ett par killar och spelar. Jag går fram för att lite försiktigt  börja koppla om så det är på det viset jag vill ha de, då rakt  in my face innan jag ens petat "Aa, alltså du gör så här, den ska vara där" Då jag svarar tillbaka "jo jag vet, det är min utrustning" !!!!!
Detta skulle garanterat EJ hända om jag hade en kuk. Då skulle dom luta sig tillbaka säga "Tja".
Men ja, ja jag vet, jag kan välja att pumpa upp brösten. Då skulle jag bli lite mer än ett hjälplöst, otekniskt, känslomonster. Ett objekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar